جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۰۸:۵۰

در تفاهمنامه همکاری شرکت‌های نوآور در حوزه نفت مقرر شد؛
تشکیل شبکه تکمیل و ارزیابی عملکرد چاه

باشگاه خبری فراساحل: در تفاهم نامه ای که میان شرکت‌های توسعه دهنده تکنولوژی در روز گذشته امضا شد، مقرر شد که شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تکنولوژیک حاضر در این مشارکت، پروژه شبکه تکمیل و ارزیابی عملکرد به نام (WPN) را به منظور بهبود تکمیل و ساخت چاه‌های پربازده تر کلید بزنند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل وبه نقل از انرژی امروز، احساس نیاز شرکت‌های خدماتی به ارائه سرویس‌های فوق پیشرفته و یکپارچه به کارفرمایان به منظور کاهش هزینه‌ها و شتابدهی به عملیات آن‌ها، هدف اصلی شروع این مشارکت به شمار می‌رود. این همکاری علاوه بر گردآوری تکنولوژی‌های موثر عملیاتی به دور یکدیگر، نقطه عطفی در تدوین مدلی جدید برای افزایش ساخت و تکمیل چاه‌های تولیدی محسوب می‌شود. شرکت‌های اصلی سرمایه گذار و مشارکت کننده در این شبکه عبارتند از:

شرکت ارزیابی درون چاهی و از راه دور «XACT»
این شرکت یکی از بزرگترین پیمانکاران صنعتی در زمینه ارائه خدمات در لحظه (Real Time) جمع آوری داده‌های درون چاهی در محیط‌های حفاری چالش برانگیز محسوب می‌شود.

شرکت «Tendeka»
این شرکت یکی از نوآورترین ارائه دهنده نرم افزار و خدمات دیجیتال عملیات تکمیل چاه محسوب می‌شود.

شرکت «Enventure Global Technology»
این شرکت بزرگترین پیمان کار ارائه دهنده ابزار و قطعات قابل توسعه و تکنولوژیک در صنعت نفت و گاز به شمار می‌رود. این مشارکت پیشگامانه با عرضه جدیدترین تکنولوژی‌های موجود و یکپارچه سازی آن‌ها باعث کاهش عدم قطعیت‌ها و پیچیدگی‌های عملیات حفاری و تولید در صنعت نفت می‌شود و مجموعه ای کامل برای پاسخ دهی به چالش‌ها و موانع این عملیات در محیط‌های پیچیده و دشوار به شمار می‌رود. دیگر پیمان کاران توسعه تکنولوژی نیز به زودی به جمع این شبکه اضافه خواهند شد تا هم از تجربیات و تکنولوژی‌های دیگران بهره بگیرند و هم تجربیات خود را د اختیار شبکه قرار دهند. شایان ذکر است که اعضای شبکه تکمیل و ارزیابی عملکرد چاه در کنفراس-نمایشگاه سالیانه ارائه خدمات تکنولوژی (ATCE) که سال جاری در کشور آمریکا برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند و درباره چگونگی توسعه و چشم انداز این همکاری با یکدیگر بحث و تبادل نظر خواهد کرد.



  کد خبر : 4594
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :